piątek, 8 stycznia 2016

LBA

Nie myślałam, że dopadnie mnie to tu szybko, bo to jest szybko. Jednak Aika'san za nominacje. Oto Twoje pytanka:

1. Ulubiony kolor?
Zdecydowanie czerń.
2. Lubisz czytać kryminały?
Lubię te tematy. Myślałam nawet nad wrzuceniem tego do któregoś z opowiadań, ale nie wiem jak by mi to wyszło.
3. Dlaczego akurat taka tematyka bloga, a nie inna?
Tematykę Słodkiego Flirtu już mam, a samych Zbuntowanych wolę nie karać swoją twórczością więc pomyślałam "A jakby to połączyć?". Miałam naprawdę dużo pomysłów i nadal mam. Wszystko jest spisane i mam nadzieję, że uda mi się tutaj przelać swoją wizję. Pomysł na szkołę, na niektóre postaci i nawet wydarzenia, co od razu przyznam, jest własnie z serialu wymienionego wyżej. To mój kawałek dzieciństwa i lubię do niego wracać, więc spróbowałam, a nóż się uda.
4. Gdzie szukasz inspiracji, kiedy Twoja wena zgubiła się w lesie?
Próbuję coś napisać mimo to, ale gdy nie wychodzi to zostawiam. Nie będę się do tego zmuszać. Zazwyczaj słucham muzyki, ale pomysły i wena przychodzą najczęściej gdy nie mam możliwości pisania, a gdy ona jest..Znikają chęci. Naprawdę bywa różnie. Najbardziej motywują czytelnicy, ale co ja mogę powiedzieć o tym blogu? Dopiero się rozwija, a nagle nie będzie multum komentarzy. Również pisząc z dziewczynami na hangu miewam różne pomysły i tak nagle zaczynam pisać nawet nie skupiając się. Słowa po prostu same idą.
5. Co naprawdę Cię irytuje?
Wiele rzeczy. Kilka przykładów:
- Mlaskanie (nie wiem czemu, ale jak to słyszę to jestem w stanie przywalić)
- Nadmierna pewność siebie, kozaków myślących "A kto to ja nie jestem"
- Obgadujesz za plecami, a sama chcesz żeby ci w oczy prawdę mówić? Nie bądź śmieszna..
- Moja siostra, to przede wszystkim i jeszcze kilka innych rzeczy.
6. Lubisz chodzić na zakupy?
Zależy od tego jak długo, po co i jakie są finanse, ale tak ogółem to nie przepadam. Czasem się tam skuszę, ale rzadko..
7. Gdy byłaś mała, czy miałaś jakiś przedmiot, który Cię uspokajał? Chodzi mi na przykład, o maskotkę bądź misia.
Kiedyś, kiedyś, jakoś przed szkołą i kawałek podstawówki. Taki misiek w kształcie czarnego kota lub "Jasiek" podusia. xd
8. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
Różnie. Zimy obecnie nie znoszę. Napadało śniegu, wszędzie zimno i ciągle się trzęsę jak galareta. Lato lubię, bo wakacje, ale czasem jest za gorąco. Wiosna i jesień tak w sumie to nie wiem.. Jesienią mam urodziny, ale po za tym nic specjalnego.
9. Potrafisz zorganizować sobie czas, tak, że ci się nie nudziło?
W sumie to raczej nie. Zawsze się znajdzie chwila nudy xd
10. Często wychodzisz na dwór?
Wychodzę tylko gdy idę do szkoły. Wolę siedzieć w domu, a zwłaszcza teraz jak mróz na dworze. Latem się pokuszę, ale to wszystko zależy od humoru, pogody i czy mam tam o robić. Siedzieć i nudzić się to ja mogę też w domu.
11&12. Lubisz anime? Jeżeli tak, jakie anime lubisz najbardziej? / Jeżeli jesteśmy już w temacie anime, czy jesteś Otaku?
Nie. Nie jestem Otaku i nie oglądam anime więc te dwa pytania się neutralizują. Pozdrawiam :)
13. Czy jest coś co kolekcjonujesz?
Mam ładny stosik naprawdę różnych plakatów. Niektórych nie lubię, a niektóre tak, ale wszystkie leżą razem. Brakuje tam tylko takiego jednego, który mi się marzy *~*
Prócz plakatów mam też całkiem sporą liczbę miśków. Jak się było dzieckiem to się dostawało, potem nie wyrzucało i tak sobie są na szafie i szafkach pod sufitem xd

Nie nominuję nikogo ponieważ jeśli to zrobię zostanę zabita xd
Pozdrawiam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chętnie poznam Twoją opinię..